torsdag 28. april 2011

EKSTRABILDER: påske


 Dette bildet er tatt inne i Gamlehuset på tanten og onkelen min sin gård i Overhala.




Dette er også fra Gamlehuset. Jeg fant et par gamle briller og søskenbarna mine sin søndagsskolebok.

Dette er også fra Gamlehuset. Jeg likte den gamelmodige stemningen og hvor skjeivt alt er (dørkarmen og lampen).



Dette er fra en del av Gamlehuset hvor veggene ikke er kledde, og det opprinnelige tømmeret det be bygget med viser. 



Dette er også på gården; en av traktorene og et gamelt skjul. Jeg likte fargekontrastene. 




Dette portrettbildet av min kusine Gerd er tatt på hytta vår i Hjelmeland. Vi fikk en nise i garnet, som var druknet. Gerd er medisinstudent, og hun disikerte nisen for å vise oss. Her holder hun nisehjernet.

1 kommentar:

  1. desse bildene er superfine!
    endå finare andre gong eg såg dei

    SvarSlett